İnstagram da ben

1 Aralık 2013 Pazar

Porefessional incelemesi,Algenist gözenek küçültücü


Bugün ki ürün incelemem bloggerlarca çok övülen,best seller professional ile ilgili olucak.Porefessional'ı yaklaşık olarak hergün makyaj yapmadan hemen önce sürüyorum, sürer sürmez oluşturduğu kadifemsi his beni benden alıyor ,açık bej renginde,hafif yoğunlukta bir ürün.Gelelim işe yarayıp yaramadığı gerçeğine..Evet porları bir miktar kapatıyor,sürdüğümde cildim sanki gün boyu daha az parlama yapıyor ama hani 
'mükemmel bir ürün' porları tamamen görünmez kılıyor diyemem.Bir de şu gerçek var ürün oldukça ufak ve ben bitecek korkusuyla çok kullanamıyorum,fiyat olarak da pahalı olduğu için açıkçası bitince ne yapacağımı kara kara düşünüyorum.
Baz ve gözenek küçültücü arayışlarım devam edecek,mükemmel ve uygun fiyatlı ürün bulur bulmaz sizlerle paylaşacağım,ha bir de son olarak 120 tl ye aldığım algenist  gözenek sıkılaştırıcının pek faydasını göremedim,3 haftada porları sıkılaştıracağı iddia edilmişti ama pek fark yok.Gereksiz bir ürün olarak listeme eklendi.Bu ürünü sephoralar da ve gittigidiyor.com da bulabilirsiniz.Fiyatı sephora da 114 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder