İnstagram da ben

29 Kasım 2013 Cuma

FLORMAR BB CREAM MATTE EFFECT / GARNİER BB CREAM ÜRÜN KARŞILAŞTIRMASI

Yıllar yıllar evvel düşünmüştüm ben bu bb cream olayını,mecbur muyuz ağır fondotenlere diyordum,nemlendiricileri ten rengine göre ayarlasalar ya diyordum yani kısmen bb cream lerin fikir babası sayılırım aslında :) .Nihayet 2010 lu yıllara gelinince milletin aklı çalışmaya başladı da bb creamleri makyaj çantamıza soktular.
Fondoten ağır geliyor diyorsanız bb cream ler sizin için kurtarıcı olabilir.Tabi ki kapatıcılıkları asla bir fondoten gibi olmuyor ama yine de hafif kusurları kapamak için birebir diye düşünüyorum.Ben ilk olarak garnier in bb cream ini aldım,nihayet yüzümü hem nemlendiren hemde renk uyumsuzluklarımı gideren bir ürün buldum diye sevinmiştim ilk başta,amma velakin T bölgesi yağlı olan ben için iyi bir ürün değilmiş,anında parlama yapıyor 1. saatte.Evet güzel bir nem veriyor,kapatıcılığıda orta-hafif ama bana çok uygun olmadığını düşündüğümden artık çok nadir kullanıyorum.Flormar bb cream i de online sipariş etmiştim,onun zaten adı üstünde 'matte effect' ,kesinlikle garnier e göre daha mat bir görünüm ve daha fazla kapatıcılık sağlıyor ama bu üründede nemlendirme garnier kadar iyi değil.Açıkçası 2 bb kremdende çok memnun değilim,bitince yenileri de alınmayacak orası kesin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder